четвъртък, 1 септември 2022 г.

Сборник за домашна работа по математика за 3. клас по новата учебна програма (направен от мен за учебника на изд. "Просвета Плюс") - ПОПРАВЕН

 


 Този сборник беше направен от мен преди години, за да го използвам с моите ученици в 3. клас. През учебната 2022-2023 година отново ще съм в 3. клас и го отворих да го прегледам. Видях, че съм допуснала много грешки и реших да го поправя и кача отново. 

Това помагало го използвам към другата им домашна работа, за да научат алгоритмите за събиране и изваждане на числата до 1000, както и умножение и деление на двуцифрени и трицифрени числа с едноцифрено число. Целта ми е автоматизиране на знанията на учениците. 

Ще Ви покажа сборника, а после ще обясня какво домашно давам. 


1. Съдържанието на този сборник следва учебника по математика за 3. клас на изд. "Просвета Плюс". 



 2. За всеки урок от учебника в сборника има 2 домашни работи. Пример: взели сме урок №41. Това означава, че за домашно от книжката имам два варианта - 41.А и 41.Б.

3. В целия сборник всяко домашно съдържа 4 колони със задачи - общо 40 задачи. Две колони са със задачи със събиране и изваждане и две колони със задачи с умножение и деление. В този сборник не съм сложила задачи за намиране на неизвестно число, нито задачи със скоби (съдружително свойство). 

4. Какво домашно давам по математика за 3. клас?

  1. Ако през този ден сме взели урок №2, значи ще дам 2.А. от моя сборник.


  2. Използваме "Сборник по математика за 3. клас" на изд. "Просвета Плюс". Значи ще дам и стр. 4 от този сборник.
     
     
    3. В петък не взимаме нов урок по математика, затова не давам от сборника на "Просвета Плюс". Домашното на децата е: 15.А и 15.Б - това е само пример. Но им давам осем колони със задачи.

    4. Винаги в занималнята гледам да има работни листове за допълнителна работа. Когато са готови с всичко това, дават за проверка и взимат работен лист.




 

 Свалете Сборник за домашна работа по математика за 3. клас - ПОПРАВЕН

 

 

Подкрепете ме! Можете да закупите Сборника за домашна работа по математика с верните отговори от моя онлайн магазин.



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар