четвъртък, 1 септември 2022 г.

Сборник за домашна работа по математика за 2. клас по новата учебна програма (направен от мен за учебника на изд. "Просвета Плюс")


 Направих този сборник, за да го използвам с моите ученици във 2. клас. Използвахме го през учебната 2021-2022г. Това помагало използвам, за да автоматизираме алгоритима за събиране и изваждане на числата до 100, както и за научаване на таблицата. Ще Ви покажа сборника, а после ще обясня какво домашно давам. 

1. Съдържанието на този сборник следва учебника по математика за 2. клас на изд. "Просвета Плюс".

https://static.e-prosveta.bg/60/cover.jpg

 2. За всеки урок от учебника в сборника има 2 домашни работи. Пример: Ето снимка на урок 17 от учебника. В моя сборник имам 4 колони със задачи - 17.А и 4 колони със задачи - 17.Б.

3. Всеки урок до №20 в сборника съдържа 4 колони със задачи само със събиране и изваждане. От урок №21 едната колона е направена само със задачи със съдружително свойство. 

4. От урок №36 запазвам две колони със задачи със събиране и изваждане, а добавям една колона със задачи за намиране на неизвестно събираемо (въвела съм "х") и една колона със задачи със скоби (съдружително свойство).

5. От урок №59 започваме да учим умножение с числото 2. Затова съм дала две колони с таблицата, една колона със задачи със събиране и изваждане, а в последната колона има задачи за намиране на неизвестно събираемо, както и задачи със скоби (съдружително свойство). 

6. Какво домашно давам по математика за 2. клас?

  1. Ако през този ден сме взели урок №77, значи ще дам 77.А. от моя сборник.
     

  2. Използваме "Сборник по математика за 2. клас" на изд. "Просвета Плюс". Значи ще дам и стр. 79 от този сборник.


 

    3. Ако взимаме таблицата за умножение или деление, към домашното ще добавя 3 пъти препис на таблицата, която сме взели. 

    4. В петък не взимаме нов урок по математика, затова не давам от сборника на "Просвета Плюс". Домашното на децата е: 77. Б + 78. А - това е само пример. Но им давам осем колони със задачи.

    5. Винаги в занималнята гледам да има работни листове за допълнителна работа. Когато са готови с всичко това, дават за проверка и взимат работен лист.




Свалете моя Сборник за домашна работа по математика за 2. клас



Подкрепете ме! Можете да закупите Сборника за домашна работа по математика с верните отговори от моя онлайн магазин.



2 коментара:

  1. Чудесни неща сте споделила! Благодаря! Как и кога успявате да проверите домашното на децата?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Благодаря! Радвам се, че Ви харесват материалите. По математика домашните винаги са ми решени. Лятото си ги решавам, за да ми е по-лесно. Децата ми тази година са големи - 3. клас. След решаване на изчислителните задачи от сборника, който аз съм направила, те сами си проверяват. Принтирах няколко книжки с верните отговори, за да си проверяват сами. После идват при мен, за да погледна и поставям подпис. За да съкратя времето за проверка, взимам две тетрадки или два сборника. Сравнявам задачите и има ли разлика в отговорите, поглеждам в моя решен сборник. Така става по-бързо. :)

      Изтриване