СЪДЪРЖАНИЕ
Първа глава
Ограмотяването – преломен
момент в развитието на детето
1. Психологическа
характеристика на писмената реч
2. Четенето и писането –
основни форми на писмената реч
3. Методи за ограмотяване
– характеристика на звуковия аналитико-синтетичния метод
4. Начало на обучението
по грамотност
Втора глава
Подготовката за
ограмотяване – основна задача на обучението по роден език в детската градина
1. Психологическа
готовност за ограмотяване
2. Формиране на
рефлексивното осъзнаване на езика в предучилищна възраст
3. Основни насоки на
подготовката за ограмотяване
4. Осъзнаване на основните
езикови елементи от 5-6-годишните деца в детската градина
5. Волево и съзнателно
построяване на устното речево изказване от 5-6-годишните деца в детската
градина
6. Формиране на най-обща
представа и ориентировка за писмената реч у 5-6-годишните деца в детската
градина
7. Диагностика на
психологическата готовност за ограмотяване
Трета глава
Методика на подготовката
за ограмотяване
1. Задачи и съдържание на
подготовката за ограмотяване
2. Принципи и методи на
подготовката за ограмотяване
3. Типове занятия по
формиране на фонематичното възприятие
4. Методичен модел за
осъзнаване на основните граматически структури от 5-6-годишните деца в детската
градина
5. Примерни
план-конспекти на занятия
Няма коментари:
Публикуване на коментар