Представена публикация
неделя, 18 август 2019 г.
Логически таблици
През февруари месец бях на обучение към логопедичен център. Попаднах на място с хора (логопеди), които правят различни материали за децата, с които работят. Отдавна създавам материали за моите ученици и се почувствах на правилното място.
Логопедът, който водеше обучението, обясни колко са полезни логическите таблици и колко често ги използва. Реших и аз да направя.
1. Свалете файла и принтирайте тези таблици, които Ви харесат.
2. Ламинирайте, ако искате да ги използвате многократно. Ако не, само изрежете и давайте на детето да лепи, но трябва да го наблюдавате.
3. Изрежете и използвайте.
4. Съхранявайте ги, както на Вас Ви е удобно. За малките части използвах найлонови пликове 8х12 см и папка с цип за големите. Всичко е на едно място. Ще вадя само необходимото.
Направих няколко таблици.
Фигури
Фигури и цветове (принтирайте чб и оцветете)
Плодове
Селскостопански животни (не помня от кой сайт взех картинките)
Посоки
Броене до 5
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Благодаря Ви отново за полезния материал! Кога успявате да работите с децата индивидуално? Само в часовете за консултация или ...?!
ОтговорИзтриванеЗдравейте!
ИзтриванеРадвам се, че материалите Ви харесват. Взимала съм ги в часовете за консултация, в други дни след часовете, като съм се уговорила предварително с родителите и идват да ги вземат 30-40 мин. по-късно. Миналата учебна година беше по-трудно, защото занималнята беше в моята стая. Имам дете, което е освободено от ФВС и сме работили тогава. Когато работим по изобразително изкуство, първият час давам инструкции, помагам и т.н. Вторият час също давам инструкции, но си работят самостоятелно. Затова СОП-четата могат да дойдат при мен или аз да седна при тях. Не работя с тях едновременно, защото имат различни проблеми. Случвало се е и в часовете по ИУЧ, когато останалите работят самостоятелно, аз да викна детенце при мен. Всеки момент, когато преценя, че може да се поработи индивидуално, правя го. В първи и втори клас често сядах пред СОП-чето и водех часа с всички заедно, като на него му показвах с пръст къде да пише и му напомнях да не се разсейва. Всичко това зависи от проблемите на дечицата.