сряда, 19 юни 2019 г.

Следене на резултатите от обучението по компетентности 1. - 4. клас




     Направила съм таблици, в които да отбелязвам това, което учениците ми са усвоили от учебния материал и това, което ги затруднява.

    Взимала съм информацията от новите учебни програми от сайта на МОН. От един лист с размер А4 съм поставила темите и очакваните резултати по компетентности. На друг лист съм сложила само редове и колони. Най-отгоре ще запиша или имената на децата, или техните номера.

    Легендата си я измислете Вие. Ако е усвоено, ще сложа +. Ако не е, ще сложа - и ще приготвя материали за допълнителна работа или ще обясня отново само на това дете. Ще използвам червено за неусвоения материал, за да ми се набива в очите.

   Надявам се по този начин да им помогна, но да помогна и на себе си. Така ще проследявам по-лесно напредъка.




Свалете файловете за първи клас:

Свалете файловете за втори клас:

Свалете файловете за трети клас:

Свалете файловете за четвърти клас:








10 коментара:

  1. Винаги полезна! Благодаря за споделеното!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна идея и помощ! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря! Наистина важна брънка от работата на учителя! Успехи и не спирайте да вдъхновявате!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за коментарите! Радвам се, че съм била полезна!

    ОтговорИзтриване
  5. Толкова труд! Много полезен материал, както винаги! Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване