сряда, 22 май 2019 г.

Сборник за домашна работа за лятната ваканция след 3. клас - направен от мен






     Най-накрая успях да направя сборника за домашна работа за лятото след 3. клас. Не е перфектен, но според мен ще свърши чудесна работа. 

1. В него не се пише. Децата работят в тетрадки, които да ми върнат в началото на 4. клас, заедно с помагалото.



2. Подходих различно от миналата година. Материалът е по-тежък и ще трябват повече упражнения. Затова съм направила една страница по математика и една страница по български език. 

Математиката включва събиране и изваждане, умножение и деление на числата до 1000 с и без преминаване, числови изрази, неизвестно число, както и 3 текстови задачи + 3 геометрични задачи, видове ъгли и разпознаване на часовник. 



Българският език включва текст, на който да поставят препинателни знаци, главни букви. След това да извадят изучените части на речта и да определят категориите им. Много е важен правописът - на гласни, съгласни, йо, ьо, в, във, с, със, както и правопис на представките. Също така сродни думи и синоними. 



На последната страница съм поставила списъка с книги за лятото. Очаквам децата да четат (не ме интересува какво, просто да четат) и да попълнят читателски дневник. Не искам да купуват читателски дневници, а да си направят в обикновена тетрадка. 


Аз имам машина за подвързване и си го направих като книжка. Така направих и с другите им сборници. 


Тази картинка много ми хареса.


Можете да видите и свалите още:

1. Сборник за домашна работа за лятната ваканция след 2. клас - направен от мен  ТУК
2. Сборник за домашна работа за 3. клас по математика (направен от мен) - ТУК
3. Сборник за домашна работа за 3. клас по български език (направен от мен) - ТУК

Дано Ви бъде полезен! И дано децата ми не ме намразят като ги видят!




 

16 коментара:

  1. Прекрасни са! И много полезни! Много Ви благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за труда, като родител този сборник много ми помага! Хубава ваканция!

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте!

    Благодаря, че коментирахте. Радвам се, че Ви е харесал. Ако имате предложения, моля да споделите! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни! Много труд и време! Поздравления за всеотдайността!

    ОтговорИзтриване
  5. Голям труд, а за нас - голяма помощ и вдъхновение.
    Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря за положения труд и безвъзмездното му предоставяне!

    ОтговорИзтриване
  7. От сърце благодаря! Една майка :)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря! 🌺

    ОтговорИзтриване
  9. Много благодаря за споделянето на вашия труд. Естетично, хубаво, ефективно. Господ да Ви благослови.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте,имате ли отговорите на Домашна работа след 3 клас

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Нямам верните отговори на сборниците за лятна ваканция. Ако по-нататък успея да ги реша и тях, ще ги кача тук. Но това може би ще стане чак през лятната ваканция, защото сега не остава много свободно време.

      Изтриване
  11. Може ли решение на задачата: х+65=7.8

    ОтговорИзтриване