понеделник, 15 октомври 2018 г.

Учебно помагало по английски език за разучаване на азбуката


   Тъй като тази година преподавам английски език на втори клас, трябва да учим азбуката. Тази седмица ни е последна и после започваме сериозните уроци от учебника. Ние работим по First Explorers, Oxford. В друга публикация ще обясня какво им харесвам и какво не на тези учебници.
   Има доста ученици, които изпитват затруднения при усвояването на буквите, как се казват и как се четат и т.н. В петък ми хрумна идеята за учебно помагало по английски език и ето какво правя, когато чакам автобуса:


   Идеята се роди. Упражненията, които исках да включа са много и не успях да направя всичко. Засега мисля, че става. По-нататък ще подобрявам. Това е първата версия.




   Някои букви не ми излязоха напълно. Не знам защо. Днес моя колежка каза, че не е проблем. Просто след обяснението ми на дъската, учениците да намерят разликата и да го довършат.



   Принтирайте и подвържете. Аз използвах машината си за подвързване. Мисля, че стана добре. На картона отпред сложих стикери, които имах. От години ме чакат и не се залепиха, наложи се да използвам лепило.


 




Няма коментари:

Публикуване на коментар