СЪДЪРЖАНИЕ
Увод
Анализ на резултатите от
обучението по писане и причини за съществуващите слабости
Необходимост от система в
овладяването на графичния компонент на писането
Развитие на подходите в
обучението по писане и краснопис
Принципни изисквания при
изграждане на новата система
Психологически основи на
формирането на уменията и навиците при писане
Развитие на ръкописния
училищен шрифт
Методически насоки за
ефективно овладяване графичния компонент на писането в периода на обучението в
начална грамотност
Цел и задачи на обучението
по писане в първи клас. Програмни изисквания
Оптимизиране на
подготовката за писане
Обем и съдържание на
работата над формата на буквите (буквен период)
Повишаване на изискването
за съзнателно овладяване на графичните умения и навици по писане
Звуковият анализ в
системата на обучението по писане
Работата с четалото в
обучението по писане
Вариантно обучение и
непрекъснато писане
Обучение на децата, които
пишат с лявата ръка
Система на работата над
графичния компонент на писането в периода след ограмотяването
Обучението по краснопис в
I
клас
Обучението по краснопис в
II
клас
Обучението по краснопис в
III
клас
Благодаря, проф. Здравкова!
ОтговорИзтриванеЗа нищо, но аз не съм проф. Здравкова. :)
ИзтриванеБлагодаря!
ОтговорИзтриване