понеделник, 2 януари 2023 г.

Планер (Органайзер) за финанси

 


 

 Здравейте! 

Знам, че тази публикация не е свързана с начална педагогика, но исках да споделя с Вас. За да се справям по-добре с финансите си, реших да си направя този органайзер. Потърсих в интернет и в книжарниците за готов, който може да ми свърши работа. 

Попаднах на много красиви планери на Rich Girl. Отворете тяхната интернет страница ТУК

Друг вариант на финансов планер ColoryPlanner. Можете да го разгледате ТУК

Признавам си, че не ми се даваха над 30 лева за планер. Затова си създадох мои страници, които мисля, че ще са ми необходими. Принтирах ги и подвързах с машината за подвързване. Сега остава само да се организирам и да следя приходите и разходите. 

Принтирах годишен календар от тази интернет страница ТУК


Направих си страници за следене на месечния бюджет. Записала съм само това, което съм сметнала, че ми е необходимо. За Вас направих празни категории, за да ги попълните сами, ако желаете.


След това направих страница за годишно следене на плащанията на сметките. 

Създадох страници за изплащане на жилищния ми кредит, но може би става и за следене на плащанията на всякакви кредити. 

Добавих страници за спестявания. В моя планер сложих тази, но за Вас добавих и една с прасенца. Вътре пишете колко пари сте заделили и накрая събирате парите от прасетета. 


За да следя и закупуването на подаръци за рождени дни, направих странички и за това. 



Ако желаете да използвате страниците на моя финансов планер, свалете от връзката долу и принтирайте необходимия Ви брой страници. Успех през новата година!





Свалете календари за 2023 и 2024 година

Свалете моя финансов планер

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар