неделя, 1 януари 2023 г.

Сбъднати мечти


 

 Когато бях ученичка, моя учителка ни беше дала задачата да си направим карта на бъдещето. В нея трябваше да запишем няколко неща, които искаме да постигнем в живота си. Бях написала следното:

Искам да имам висше образование. - изпълнено

Искам да си намеря добра работа. - изпълнено

Искам да имам образователен сайт. - изпълнено

Искам да имам собствено жилище.

В края на 2022 година успях да сбъдна най-голямата си мечта. След много години търсене, лишения, спестявания, най-накрая успях. Купих си апартамент. 


 

Винаги съм мечтала да имам собствен дом. За мен беше важно да знам, че е само мой. И най-хубавото е, че успях да се справя сама. Но помощ за ремонта ще приема от семейството ми. С него няма да успея да се справя сама. 😁

Исках да споделя с Вас, за да не се отказвате от мечтите си. Много хора се опитваха да ме откажат от идеята, да променят мнението ми и т.н. Даже ми беше казано, че не мога да готвя. Защо да си купувам дом, в който да живея сама? Ако заживея сама, съм щяла да се депресирам и какво ли още не. 

Не се отказах и сега съм горд собственик на апартамент и ипотечен кредит със срок 30 години. 😆

Новата година да донесе на всички Вас най-хубавите емоции и Ви пожелавам да постигнете всичко, което желаете! 

Честита Нова година на всички!

 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар