събота, 25 декември 2021 г.

Честита Коледа!


Край елхата

Дядо Коледа, къде се бавиш
в тази бяла зимна нощ?
Гледай да не ме забравиш
да не дойдеш с празен кош.

Мило птиче от елхата
разпери крилца, хвръкни,
доведи го със шейната
през поля и планини.

Грей по-силно ти, звездичке,
ярко, ярко заблести –
от високата елхичка
пътя му насочвай ти.

Дядо Коледа, къде се бавиш,
нищо, че си доста стар,
бързай да не ме забравиш,
книжка искам – хубав дар.

                                                                                   Лъчезар Станчев


Направих тази картичка за Вас! Весели празници на всички! Пожелавам Ви много радост, късмет и спокойствие! :)



 

3 коментара:

  1. Хм...какво ли се случва? Толкова дълго мълчание май не е имало в прекрасния Ви блог?! Надявам се всичко да е наред с вас и скоро отново да има нови вдъхновяващи материали!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! Имах доста странна година - бях натоварена емоционално, физически, психически. Беше ми тежко. Правила съм материали, просто нямах сили да качвам. Ще направя всичко възможно от септември да се върна с пълни сили и много полезни материали. :)

      Изтриване
    2. Очаквам с най - голямото нетърпение на света, ще продължавам да следя... :)

      Изтриване