понеделник, 14 септември 2020 г.

Игра. Ляво или дясно - за малки деца и ученици със СОП


   В руски сайт попаднах на такава игра. Много ми хареса и реших да направя и аз. За съжаление не запазих връзка към сайта и не мога да го сложа тук.
   Подходяща е за малки деца, както и за ученици със специални образователни потребности. Може да се използва от родители, учители и ресурсни учители.

1. Принтирайте страниците със стрелките и ръцете.

2. Аз оцветих стрелките. Ако желаете, направете го и Вие.

3. Ламинирайте

4. Залепете две ленти самозалепващо велкро в края. Аз сложих меката част. Изберете коя ще използвате.



5. Принтирайте страница с празни квадратчета

6. Използвайте стикери и ги залепете в квадратчетата



7. Ламинирайте


8. Изрежете парчета от самозалепващо велкро и залепете на гърба на ламинирания лист с рибите. Аз сложих твърдата част. Изберете коя ще използвате.


9. Сега изрежете. 

Аз използвах машината си за подвързване и сложих спирала.


10. Играйте










Няма коментари:

Публикуване на коментар