неделя, 30 август 2020 г.

Как правя корици за органайзерите ми


Първият учителски органайзер, който направих, беше за учебната 2015-2016 година. Харесах картинка в интернет, поставих заглавие в средата и я принтирах.


Както виждате, остана бяла рамка, която не успях да премахна при принтирането. Пак изглеждаше добре, но не беше това, което исках.

Следващата година реших да си направя корица. Използвах едноцветен картон, залепих върху него заглавието и го украсих със стикери.


Една корица ми се губи, но не знам къде е. Може да не съм я снимала. Нищо.

С една приятелка бяхме в магазин за художествени материали и попаднах на голям лист с кексчета по него. Купих го и реших да го използвам за корица на учителския ми органайзер за учебната 2018-2019 година.


За учебната 2018-2019 година използвах картон от "Слънчоглед". Ето как изглеждаше корицата.


Сега ще Ви покажа как правя тези корици и ще видите тази, която ще използвам за учебната 2020-2021 година.

1. Купих картон от "Слънчоглед". Беше 2,65 лв.
Отпред

Отзад

2. Използвах лист А4 и молив, за да начертая линиите, по които ще режа по-късно.

3. Изрязах и получих 4 картона. Ще имам и за другата година.


4. Принтирах надписа, който ще поставя в средата на предната корица и го залепих.




5. Реших да заобля ъглите. Използвах перфоратор за заобляне на ъгли. Купих го преди години от "Слънчоглед".


6. Ламинирах и кориците ми бяха готови за използване.


Дълги ленти от картона останаха неизползвани. С едната направих книгоразделители. Другата ще я оставя за други проекти.

Вижте как направих книгоразделителите. Реших да бъдат с дължина 15 см и ширина 5 см. Изрязах. След това с перфоратори направих дупки във формата на цвете и птица. Ще ги ламинирам на по-късен етап. Тогава ме домързя пак да пускам ламинатора.








1 коментар: