петък, 27 юли 2018 г.

Подготовка за V ПКС за специалност Начална училищна педагогика. Математика


   През октомври месец ще се явя на изпит за придобиване на V ПКС за специалност Начална училищна педагогика. Казаха ми, че изпитът е разработка на урок и отговарянето на въпроси, свързани с целите на урока, методите и т.н. Реших да споделя това, което имам.

   Сканирала съм от мои методически книги частите, които мисля, че ще са полезни. Ще ги поставя тук. Съдържанието на учебните предмети можем да си изтеглим от ТУК.

1. Математика

Сканирала съм от "Методика на обучението по математика в началните класове" на Здравка Новакова.

Какво съм сканирала?

Цел, задачи и съдържание на обучението по математика в началните класове
Методи на обучението
Организационни форми на обучението по математика в началните класове. Средства за обучението по математика
















33 коментара:

  1. Здравейте! Имате ли сканиран целия учебник?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте. Имам го. Пишете ми на имейл nach.uchitel@gmail.com и ще Ви го изпратя.

      Изтриване
    2. Изпратих имейл!Благодаря Ви предварително!

      Изтриване
  2. Здравейте! Може ли да го изпратите и на мен?

    ОтговорИзтриване
  3. Здравейте! Имате ли възможност да ми го изпратите и на мен?

    ОтговорИзтриване
  4. Здравейте! Ще може ли да го изпратите и на мен?
    svezha@abv.bg
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  5. Здравейте! Ще помоля да го изпратите и на мен, kocka86@abv.bg
    Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  6. Здравейте, може ли и на мен pery@abv.bg Благодаря предварително за отзивчивостта!

    ОтговорИзтриване
  7. cvetelunakosturska1@gmail.com16 август 2021 г. в 16:01

    Здравейте! Ще съм благодарна, ако изпратите и на мен учебника! cvetelunakosturska1@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  8. Здравейте! Ще съм много благодарна, ако и на мен изпратите учебника- svetla_zmeeva@abv.bg /Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  9. Изпратих и на двете дами - cvetelunakosturska1@gmail.com и svetla_zmeeva@abv.bg.

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте ще бъда много благодарна ако имате възможност да го изпратите и на мен. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  11. Здравейте! Ако имате възможност, моля, изпратете ми учебника! Благодаря Ви!Здрава и успешна учебна година! lulu85@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  12. Здравейте! Ще може ли да ми го изпратите и на мен? mariyaandonowa@abv.bg
    Благодаря предварително за отделеното време!

    ОтговорИзтриване
  13. Здравейте!
    Извинете ме, че Ви пиша тук! Имате ли възможност да ми изпратите целия учебник сканиран? Благодаря Ви!
    viktoria_m.rai@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  14. Здравейте! Ако имате възможност,може ли да ми изпратите целият сканиран учебник? Благодаря Ви предварително !
    chelebieva1975@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  15. Здравейте,възможно ли е да ми изпратите учебника?
    cveta.2009@abv.bg
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  16. Здравейте! Ще съм много благодарна ако и на мен изпратите учебника. simona_76_76@abv.bg Благодаря Ви предварително!

    ОтговорИзтриване
  17. Здравейте! Бихте ли изпратили сканирано копие на учебника и на мен? Dimitrinka.karakoleva@abv.bg. Благодаря предварително!

    ОтговорИзтриване
  18. Здравейте! Бихте ли ми изпратили сканиран целия учебник? Благодаря предварително!
    dari943@abv.bg

    ОтговорИзтриване